بهترین جاذبه‌های دیدنی جزیره موریس

جزیره موریس از کشورهایی است که ساختارهای بسیار خوبی را برای گردشگری فراهم کرده است و گردشگری از صنایع بسیار پر رونق و مورد توجه دولت است. در جزیره موریس بهترین خدمات برای تجربه سفری رویایی در اختیار گردشگران است.

این جزیره زیبا و منحصر به فرد یکی از پرطرفدارترین مناطق گرمسیری با سواحل درخشان در میان گردشگران سراسر دنیا است. موریس با جاذبه‌های فراوان فرهنگی، تاریخی و طبیعی در کنار امکانات و تفریحات جذابی که دارد، بهترین گزینه برای گذران تعطیلاتی خاطره انگیز و فراموش نشدنی است.

در ادامه با آمیتیس تراول همراه باشید تا تعدادی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری جزیره موریس که در تور موریس می‌توانید بازدید کنید را معرفی می‌کنیم.

ادامه

ساحل

موریس کشور جزیره‌ای با طبیعتی منحصربه‌فرد و سواحل زیبایی است که یکی از جذابیت‌های گردشگری این مقصد رویایی هستند.

ساحل شمالی پرایبر

ساحل چویسی ساحلی مشرف به کوهستان

ساحل گریس گریس در ناحیه جنوبی souillac

• ساحل بل ماره ساحلی در کنار ترو دایو دوس

• ساحل روچس Roches ساحل مناسب غواصی

• ساحل فلیک آن فلک مناسب غواصی

• ساحل کلرادو ساحلی مناسب غواصی

ساحل پریبر

ساحل پریبر ساحلی بسیار زیبا و تمیز با شن‌هایی سفید در کرانه دریای آبی است. در این ساحل کودکان در کنار خانواده‌های خود از تفریحات ساحلی لذت برده و شنا می‌کنند. اما در جزایر کوچکی که فاصله کمی از ساحل دارند، بهترین موقعیت برای غواصی گردشگران فراهم شده است.

ساحل trou d Argent

ساحل trou d Argent ساحلی در جزیره رودریگز است. این ساحل یکی از بهترین و زیباترین سواحل جزیره موریس است. ساحلی صخره‌ای و سنگی با شن‌های سفید و درخشان، این بخش برای شنا کردن یکی از بهترین مناطق است. یکی از زیباترین مناظر و سواحل موریس را در این ساحل تماشا می‌کنید.

ساحل تامارین

ساحل "تامارین" در جنوب غربی جزیره موریس به رودخانه سیاه نیز شناخته می‌شود. در این منطقه هتل‌هایی به سبک قدیم می‌بینید و پناهگاه ساحلی نیز ساخته شده است. تامارین ساحلی نسبتاً وسیع می باشد و از جمله سواحل بکر و سنگلاخی می‌باشد که برای شنا محل مناسبی نیست.

ساحل چویسی

ساحل چویسی از طولانی‌ترین سواحل جزیره موریس با شن های نرم است و برای شنا و غواصی و تفریحات و ورزش‌های آبی از بهترین مناطق است. پیشنهاد می‌کنیم آفتاب گرفتن در این ساحل را فراموش نکنید.

گردشگری غذا یکی از جاذبه‌های جزیره موریس است. غذاهای کریولی غذای محلی موریس هستند. غذاهای محلی جزیره بیشتر تحت تاثیر آشپزی هندی، فرانسوی و چینی است. غذاهای خیابانی همیشه یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر هستند و معمولاً گردشگران از این غذاها استفاده می کنند.

از آنجایی که جزیره موریس یکی از تولیدکنندگان برتر شکر در جهان است، موزه شکر یکی از جاذبه‌های تور موریس است که در آن 9 نوع شکر مختلف را می توانید تجربه کنید.

پارک دریایی خلیج آبی با انواع صخره‌های مرجانی زیبا و جانوران دریایی منحصربه‌فردش با عمق حداکثر ۵ متر یکی از زیباترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های جزیره موریس است که در آن می‌توانید بیش از ۵۰ گونه مرجان زنده را مشاهده می‌کنید.

در پارک دریای خلیج آبی گونه های منحصر به فرد جانوران دریایی را در کنار سایر زیبایی‌های طبیعی منطقه موریس یکجا تماشا می‌کنید.